Dezerty, Recepty

Domácí marmeláda

Marmeláda (14)Nedávno jsme pátrala po nových receptech a objevila jsme zajímavou vegetariánskou kuchařku, která mě inspirovala výrobou rychlé marmelády.

Sice nepatřím mezi ty, kteří si rádi namažou marmeládu k snídani a ani v cukrový a sladkém pečivu marmeládu nevyhledám, přesto jsem se do její výroby pustila. Zajímalo mě totiž, jak to dopadne..

Na marmeládu jsem potřebovala:

135g sušeného ovoce, 50ml vody

Postup:

Použijeme jakékoli sušené ovoce. Mě zbyla z Vánoc tropická směs, tak jsem ji zužitkovala.  Ovoce namočíme na 1 hodinu do vody a až ovoce změkne, rozmixujeme ho i s přidanou vodou. To je vše, konzistenci si upravujeme množstvím použité vody nebo ovoce. Sladit opravdu není potřeba.

Marmeláda (11)

I přesto, že nepatřím mezi příznivce marmelád, byla jsme příjemně překvapená jak skvěle se povedla. Nezasvěcení nevěřili, že je jen ze sušeného ovoce.

Marmeláda (10)

Určitě by šlo takto upravené ovoce využít i jinak než na přípravu marmelády.V hlavě už mám například nápad na brusinkový dip ke grilovanému masu. Ze sušených brusinek, vody přidat trochu víc, možná špetičku soli, eventuálně pár kapek citronové šťávy..

marmeláda

podpis

Normální

Každý komentář je vítán

