Dezerty, Recepty

Proteinové tyčinky

Proteinové tyčinkyFitness centra a specializované obchody nabízí nepřeberné množství proteinových tyčinek, ale jejich cena není vůbec přátelská. Proto jsem se rozhodla udělat průzkum v několika diskuzích, kde se sportovní nadšenci dělí o různé recepty na podomácku vyráběné proteinové tyčinky. Mnoho receptů jsem vyzkoušela a výsledek nebyl vždy uspokojivý:o). Díky metodě pokus x omyl jsem konečně došla k pro mě ideální konzistenci, chuti i k ucházejícímu vzhledu. Ráda bych se s vámi podělila o výherce výběrového řízení mezi recepty na proteinové tyčinky.

Suroviny:
odměrka ovesných vloček,odměrka proteinového prášku (použila jsem čokoladový MaxPro 90%), voda.
Postup:
Suroviny společně vyhněteme do tuhé hmoty, neměla by vzniknout kaše, ale spíš hrudkovitá tužší hmota. Vše společně zpracujeme, vyklopíme do připravené nádoby vyložené potravinovou folií. Pečlivě vzniklou směs prsty vtěstnáme do nádoby, povrch uhladíme. Dáme zmrazit na 30-40min. Poté vyklopíme, pokrájíme na tyčinky. Tyčinky je možné uchovávat v lednici několik dní. Můžeme je i obalit v kokosu nebo oříškách.

Zkoušela jsem do tyčinek dávat rozinky, ale bohužel při prájení pak dělaly neplechu. Díky nim se tyčinky dost lámaly. Pokud budete zkoušet, budu ráda, když se se mnou o zkušennosti popř. nějaké vylepšení základního receptu, podělíte.

Díky vysokému obsahu bílkovin a také vlákniny z ovesných vloček nás skvěle zasytí a nemusíme se bát nežádoucího vlčího hladu po jejich konzumaci. A důvod proč jsem se o ně zajímala? Oproti jiným tyčinkám také uspokojí mlsný jazyk, ale bez výčitek zbytečného zvýšení kalorického příjmu.

 

 

Nutriční hodnoty proteinové tyčinky1 Nutriční hodnoty proteinové tyčinky2

podpis

 

 

Normální

Každý komentář je vítán

